Mezinárodní skupinová výstava Tiled konfrontuje práci dvou umělkyň a jednoho umělce střední generace, jejichž tvorba je shodně ovlivněna vztahem k architektuře a kreativně navazuje na bohaté dědictví geometrických a reduktivních tendencí v evropském umění.

Výstava představuje tři osobité autorské přístupy k médiu obrazu, směřující k překračování tohoto média do prostorové formy. Vystavená díla pracují na formální rovině s prvky zmnožení, modulárnosti, seriálního řazení a současně se strategiemi citace a apropriace, zejména ve vztahu k architektonickým formám. Symbolicky spojujícím prvkem výstavy je motiv stavebního obkladu, dlaždice, respektive keramické kachličky, který se shodně v tvorbě všech tří oslovených autorů/autorek opakovaně vyskytuje. Zastoupená média zahrnují hladkou veristickou malbu Martina Herolda, vizuálně rafinované hybridy obrazů a objektů Alžběty Říhové poučené zkušeností s restaurátorskými technologickými postupy a monumentální obsahově mnohovrstevnatou prostorovou instalaci Néphéli Barbas