Večer v rámci Platformy RESET

Prezentace Ivana Buchty mapuje herní tvorbu Bohemia Interactive z pohledu designu herního prostředí otevřené vojenské taktické hry. Krajina jako herní prostředí. Představení technických, estetitkých a designových požadavků na sídlo ve hrách BI a příklady realizace. Symbolické vyjádření města v krajině, struktura herních měst. Příspěvek je doplněn videosekvencemi a screenshoty z her Operation Flashpoint, OFP: Resistance, Arma 2 a Arma 2: Operation Arrowhead.

O přednášejícím:
Kreativní vedoucí brněnské pobočky Bohemia Interactive. Během studia environmentalistiky na Fakultě životního prostředí UJEP v Ústí nad Labem se věnoval analýze starých map a využití geoinformačních systémů v herním engine hry Operation Flashpoint. Spolupracoval na tvorbě modifikace ČSLA Mod pro Operation Flashpoint. Externě se podílel na vývojí prostředí pro vojenské simulátory Virtual Battlespace (VBS) 1 a 2. V české vývojářské firmě Bohemia Interactive se jako designér prostředí podílel na vývoji hry Arma 1 a datadisku Queen's Gambit, posléze jako hlavní designér na vývoji titulů Arma 2 a Operation Arowhead.

Přednáška s praktickými ukázkami jednotlivých her proběhne v prostorách CIANTLab, Palác Akropolis (2. patro), Kubelíkova 27, Praha 3.

Platforma RESET vytváří prostor pro mezioborové interakce mezi umělci, vědci a technology. Hlavní náplní je celoroční program kulturních a vzdělávacích akcí konaných v Praze za účasti jak českých, tak zahraničních účinkujících.
www.platforma-reset.cz
www.ciant.cz