Výstava, která se odehrává kolem promítaného čtyřúhelníkového bloku ulic, po němž se lze pohybovat, připomíná procházku po strašidelné, ale důvěrně známé čtvrti. Díla postavená jako geografický reliéf vyrůstají ve vymezených prostorech a svou přítomností zprostředkovávají různé vjemy váhy, tekutosti, průhlednosti, trvanlivosti, odolnosti a křehkosti. Hledajíc liminalitu přesného bodu rovnováhy udržujícího meziprostor, působí Ella C Bernard jako alchymista svého druhu a kombinuje prvky kontrastních kvalit, které se následně táhnou dokonale orchestrovanými směry.

 

V různých rozích podivně visí nadměrné medailony, zatímco betonová fontána korunovaná keramickou plastikou a ozdobená sukní z plastových popelnic stojí v kaluži vody. Dále se na stěnách ležérně opírají malované kartonové kompozice a na stropech jsou zavěšeny sestavené instalace z různorodých zbytků stavebních materiálů. V zadní části, v něčem, co vypadá jako podzemní chodba, se z vylitého betonového lože vynořuje uzavřená potrubní struktura, která rezonuje hmatatelnými zvuky zastřených zdrojů. Stejně jako pupeny podzemní sítě poukazují objekty na výstavě na neviditelnou, přesto zachytitelnou lidskou auru, utvářenou kolem stop, které vtiskáváme do svého okolí.