Jak počítač vytváří umělecké dílo? Jakým problémům musí čelit, když se pokouší imitovat člověka? A proč profesionální animátoři pořád raději využívají staré dobré algoritmické výpočty? Přijďte na poutavou přednášku profesora Daniela Sýkory a následný praktický workshop počítačové animace. Proměňte své vlastní umělecké dílo v komplexní trojrozměrný objekt nebo si vytvořte vlastní stylizovanou animaci obličeje!

  

DANIEL SÝKORA

  

je profesorem na katedře počítačové grafiky a interakce na ČVUT FEL v Praze. Akademické zkušenosti čerpal na University of Utah a Trinity College Dublin. Na ČVUT v Praze vede výzkumnou skupinu, která vyvíjí algoritmy, jež mění práci filmových výtvarníků. Revoluční algoritmy vyvinuté týmem prof. Sýkory jsou již k disposici v profesionálních nástrojích, jakým je například Character Animator od firmy Adobe. 

  

Za svůj přínos k rozvoji oboru počítačem podporované tvorby kreslených filmů získal řadu ocenění včetně Ceny nadačního fondu Neuron pro mladé vědce v oboru Computer Science.

  

Událost je součástí programu Soundtrack Poděbrady 2019.